Eskola-ingurunearen kudeaketa iraunkorra:
- Energia eta ura (aurreztea, eraginkortasuna, iraupena, poluzio-eza, berriztapena).
- Garraioa mugikortasuna, segurtasuna, poluzio-eza).
- Eraikina eta barneko eta kanpoko ingurumena (osasuna, aniztasuna, ergonomia, ekoeraginkortasuna, segurtasuna).
- Zarata (gutxitzea, isolatzea).
- Hondakinak eta birziklapena (murrizketa, berriz erabiltzea, birziklapena).
- Materialak eta baliabideak (eraginkortasuna, toxikotasun-eza).
- Parte hartzea.
- Diziplinartekotasuna.
- Kudeaketa demokratikoa.
- Gizarte eta ingurumen arazoaren azterketa.
- Bizikidetza (ikastetxeko giroa).
- Talde lana (elkarlana).
- Helburuen eta metodologiaren arteko koherentzia.
- Kalitatea eta giza garapena.
- Komunitatean parte hartzea.
- Tokiko Agenda 21ean parte hartzea.
- Dinamizazio soziala.
- Desberdintasunen konpentsazioa.
- Komunitatearekiko zabaltzea.
- Komunitateko hezkuntza agenteen integrazioa.
- Komunitateko baliabideen aprobetxamendua.
- Guztiona denaren balorazioa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario