- Ikastetxeko eta udalerriko ingurumenaren kalitatean eragina duten erabakiak hartzeko egitura bat sortzea.
- Ikastetxean eta udalerrian modu iraunkorrago batean bizitzen hasteko akordioetara iristea.
- Hezkuntza-komunitateko partaide guztien arteko koordinazio-mekanismoak sendotzea.
- Tokiko Agenda 21ean parte hartu eta gizarte- eta lurralde-ingurunean integratzea.
- Ikastetxeko eta inguruneko gizarteari eta ingurumenari dagozkien gaiak identifikatu, aztertu eta alternatibak proposatzea, foroetan ezagutaraztea eta ingurunearen erabilera iraunkorra lortzeko prozesuak abiaraztea.
- Ikasleak beren ikastetxeko eta beren udalerriko ingurumenaren kalitatean eragina duten kontuetan parte hartu, lagundu, erabakiak hartu eta inplikatzen ohitzea.
- Ikastetxea ingurumenarekin arduratsua eta errespetutsua den praktika baten eredu bilakatzea.
- Curriculuma garapen iraunkorrak dakartzean eskakizunei erantzun ahal izateko egokitzea.
Hace 15 años
No hay comentarios:
Publicar un comentario